Trešdiena, 15. novembris, 2023
Informācija par pasākumu
Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) uzsāk sadarbību ar uzņēmumu “Printful”, lai kopīgi organizētu konkursu studentiem LKA reklāmpreču dizaina izveidē un piedāvātu studentiem tiešsaistes lekciju ciklu par aktuālām tēmām zīmolvedībā, dizainā un mākslīgā intelekta tehnoloģijās.
26. oktobrī LKA mājaslapā tiks izsludināts konkurss LKA studentiem par LKA reklāmpreču dizaina sagatavošanu sadarbībā ar uzņēmumu “Printful”. Līdz 20. decembrim studenti tiks aicināti iesūtīt dizaina risinājumus, ko vēlētos redzēt uz LKA reklāmprecēm. Konkursa mērķis ir attīstīt LKA studentu dizaina domāšanu un praktiskās iemaņas dizaina veidošanā, kā arī izveidot LKA reklāmpreces, kas veicina LKA studējošo piederības sajūtu.
Sadarbības ietvaros uzņēmuma “Printful” speciālisti LKA studentiem piedāvās tiešsaistes lekciju ciklu par zīmolvedību, mākslīgo intelektu mārketingā un “Printful” dizaina rīku izmantošanu, kas ļaus attīstīt studentu uzņēmējdarbības potenciālu, veicinot jaunu produktu un pakalpojumu radīšanu. Ikviens interesents aicināts pievienoties tiešsaistes lekcijām Zoom platformā.
15.novembrī plkst. 17.30–19.00 lekcijā “How we built the Printful brand” (lekcija angļu valodā) vieslektore Nora Inveiss (Brand Manager) aicinās pievienoties aizraujošam stāstam par “Printful” zīmola tapšanas gaitu un piedāvās uzzināt vairāk par radošajām atziņām un mārketinga taktikām, kas veicināja “Printful” panākumus. Zoom saite uz lekciju: https://zoom.us/j/98642783282?pwd=ZHhqdkNwbU9hYjMwUlZscHFmNXAzUT09
“Printful” ir apdrukas un šūšanas ārpakalpojumu uzņēmums, kas automātiski saņem, izgatavo un piegādā pasūtījumus internetveikalu vārdā. Dizaina entuziasti, influenceri, jaunuzņēmumi un pat tādi pasaules mēroga zīmoli kā “Spotify”, “Coca-Cola”, “MTV”, “Comedy Central” un citi izmanto “Printful” pakalpojumus un var pircējiem visā pasaulē piedāvāt vairāk nekā 300 dažādu produktu. “Printful” ražotnēs un birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.