Trešdiena, 11. janvāris, 2023
Informācija par pasākumu
2023. gada janvāra trešdienu un piektdienu pēcpusdienās Latvijas Kultūras akadēmijas (LKA) Spotify raidierakstu platformā #LKArunā klausītājiem būs iespēja dzirdēt maģistra studiju “Kultūras menedžments” 1. kursa studentu veidotu tematisko sadaļu “Studenti runā”, kuras uzmanības centrā būs aktualitātes kultūras un digitālajā mārketingā. Pirmā epizode būs dzirdama jau 11. janvārī plkst. 14.00! Piecās epizodes studenti pievērsīsies tādām tēmām kā reklāmas sociālajos medijos un kultūras institūciju labā prakse sociālo mediju mārketingā, TikTok platformas atbalsts akadēmiskajai mūzikai auditorijas sasniegšanā, kā arī māksla metaversē jeb NFT popularitāte Latvijā.
Pirmajā epizodē “Kas meklē – tas atrod” (11.01.) Anda Vaičekone, Artūrs Apsītis, Marta Seržante un Vivija Vītola dalīsies ar idejām un viedokli, vai un kādēļ kultūras institūcijām nepieciešams mārketingā izmantot apmaksāto reklāmu. Tā kā studenti paši strādā kultūras institūcijās, sarunā tiks apskatīti reklāmas veidi, kas tiek izmantoti Latvijas Nacionālajā operā un baletā, Tallinas ielas kvartālā, Mūzikas namā “Daile” un Ziemeļrīgas Kultūras apvienībā. Neizpaliks arī sazvērestības teorijas – vai Facebook mūs tiešām noklausās un kāda ir “TikTok” trenda patiesība?
🔊 Klausies
Latvijas Kultūras akadēmijas raidieraksts #LKArunā ir platforma studentiem, jaunajiem pētniekiem un māksliniekiem aktuālu tēmu prezentēšanai, formālām un neformālām sarunām, kā arī radošiem eksperimentiem un jaunrades tapšanai tiešsaistē.
Raidieraksta tematiskā sadaļa tapusi studiju kursa “Kultūras un digitālais mārketings” ietvaros.