Trešdiena, 18. janvāris, 2023
Informācija par pasākumu
2023. gada janvāra trešdienu un piektdienu pēcpusdienās Latvijas Kultūras akadēmijas (LKA) Spotify raidierakstu platformā #LKArunā klausītājiem būs iespēja dzirdēt maģistra studiju “Kultūras menedžments” 1. kursa studentu veidotu tematisko sadaļu “Studenti runā”, kuras uzmanības centrā būs aktualitātes kultūras un digitālajā mārketingā. Pirmā epizode būs dzirdama jau 11. janvārī plkst. 14.00! Piecās epizodes studenti pievērsīsies tādām tēmām kā reklāmas sociālajos medijos un kultūras institūciju labā prakse sociālo mediju mārketingā, TikTok platformas atbalsts akadēmiskajai mūzikai auditorijas sasniegšanā, kā arī māksla metaversē jeb NFT popularitāte Latvijā.
Sabīne Grase, Linda Helēna Griškoite un Anna Lūse epizodē “Akadēmiskā mūzika un mārketings – no “jūs” uz “tu”” (18.01.) mēģinās noskaidrot, vai orķestriem ir, ko meklēt TikTok platformā? Kā akadēmiskajai mūzikai atrast savu auditoriju? Kā arī uzdos provokatīvus jautājumus pašiem mūziķiem par to, cik daudz viņi ir gatavi iesaistīties mārketinga aktivitātēs. Sarunā piedalīsies Latvijas Nacionālās Operas orķestra un Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra mežradznieks Artūrs Krūmiņš un Latvijas Nacionālās Operas orķestra un Liepājas simfoniskā orķestra klarnetists Jānis Igaunis. Mūziķi dalīsies iespaidos un pieredzē par mārketinga lomu orķestru darbā un piedāvās savu redzējumu par iespējām iesaistīt mūziķus mārketinga aktivitātēs.
🔊 Klausies
Latvijas Kultūras akadēmijas raidieraksts #LKArunā ir platforma studentiem, jaunajiem pētniekiem un māksliniekiem aktuālu tēmu prezentēšanai, formālām un neformālām sarunām, kā arī radošiem eksperimentiem un jaunrades tapšanai tiešsaistē.
Raidieraksta tematiskā sadaļa tapusi studiju kursa “Kultūras un digitālais mārketings” ietvaros.