No 2021.gada marta līdz jūnijam Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) aicinās skolēnus uz tiešsaistes sarunām ar LKA bakalaura programmu un apakšprogrammu vadītājiem.
3.martā plkst. 15.00 sarunu ciklu atklāja LKA prorektora mākslinieciskās jaunrades darbā un režisora Elmāra Seņkova saruna “Būt uz skatuves vai aiz skatuves: aktiermāksla vai režija?” ar apakšprogrammas “Dramatiskā teātra aktiera mākslas” aktiermākslas pasniedzēju Kārli Krūmiņu un “Dramatiskā teātra režijas māksla” režijas pasniedzēju Māru Ķimeli.
7. aprīlī tiešsaistes sarunā “Kas kopīgs kultūrai, socioloģijai un menedžmentam?” tikās bakalaura studiju apakšprogrammu “Kultūras un mākslu studiju” un “Kultūras socioloģijas un menedžmenta” vadītāji Raimonds Briedis un Anda Laķe.
21. aprīlī plkst. 15.00 sarunā “Es nevaru nedejot” par laikmetīgo deju tikās programmas “Laikmetīgās dejas māksla” vadītāja Olga Žitluhina un sestās paaudzes dejotāji, kuri jau šajā vasarā absolvēs bakalaura studiju programmu. Kā norit laikmetīgās dejas pēctecība starp paaudzēm, kas notika ar deju attālināto studiju laikā un kā topošie absolventi redz sevi saistībā ar deju nākotnē? Dejot, režisēt vai producēt deju, mācīt deju vai turpināt pašiem mācīties deju – ko programmas absolventi iecerējuši pēc studijām LKA?
6. maijā plkst. 15.00 sarunā “Mācīties kultūru caur valodu un valodu – caur kultūru” par bakalaura studiju apakšprogrammu “Starpkultūru sakari” tikĀS specializācijas “Latvija – Itālija” vadītāja Luīze Dakša un specializācijas “Latvija – Vācija / Nīderlande” vadītāja Gunta Ošeniece. Kas slēpjas zem jēdziena “starpkultūru sakari”, vai starpkultūru sakaru studijas garantē nākotnē karjeru ārvalstīs un cik liela loma studiju ietvaros ir ERASMUS+ starptautiskajai mobilitātei?
26. maijā plkst. 15.00 bakalaura studiju programmas “Audiovizuālā māksla” vadītājs Jānis Putniņš sarunā “Radošās industrijas un kino” ar programmas “Radošās industrijas” vadītāju Agnesi Hermani izzinās, kā radošā uzņēmējdarbība var atbalstīt kino nozari un kāpēc mūsdienās ikvienam radošo industriju uzņēmumam ir nepieciešami speciālisti ar audiovizuālās mākslas prasmēm? Kāpēc “Radošās industrijas” joprojām ir populārākā studiju programma skolēnu vidū, kāpēc lielākā daļa “Audiovizuālās mākslas” reflektantu piesakās studijām specializācijā “Filmu režija” un kāpēc, stājoties “Radošajās industrijās”, nav jākārto iestājpārbaudījumi.