ZIŅAS

Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra pētnieciskā sadarbība ar "Kultūras socioloģijas un menedžmenta" 2.kursa studentiem

05.03.2025

Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra (LNSO) mārketinga un klientu servisa daļas vadītāja Asnate Siliņa un izglītojošo projektu producente Elīna Zeltiņa 27.februārī tikās ar "Kultūras socioloģijas un menedžmenta" 2.kursa studentiem, lai pārrunātu plānoto savstarpējo sadarbību jaunajā LNSO auditorijas pētījumā, kas skar auditorijas apmierinātību ar LNSO darbību, un citus organizācijai būiskus jautājumus. Tikšanās ietvaros LNSO pārstāves iepazīstināja studentus ar LNSO plašo programmu un daudzveidīgo darbību, sniedzot ieskatu organizācijas aktualitātēs.


LNSO pasūtītā pētījuma fokusā tiek izvirzīti jautājumi kā pastāvīgās, kā arī bērnu un jauniešu auditorijas atgriezeniskā saite par LNSO piedāvāto programmu un tās aktualitāti. Līdzās auditorijas pētniecībai, pētījumā plānots apskatīt aktīvu kultūrpatērētāju preferences, kuri ikdienā neapmeklē LNSO pasākumus, dodot priekšroku citiem kultūras veidiem. Kā arī, augošā Latvijas reģionu LNSO apmeklētāju auditorija un tās pieredzes, aplūkojot pakalpojuma pieejamību reģionos un citus aspektus, uz reģionu kopējā kultūras piedāvājuma fona.

Līdzšinējās LNSO mājvietas Lielās Ģildes renovācijas realizācijas dēļ organizācija savu darbību turpina vairākās lokācijās, piemēram, Latvijas reģionālajās koncertzālēs, vēl vairāk izceļot daudzveidīgās auditorijas atgriezeniskās saites nepieciešamību. Piedāvājot plašu koncertprogrammu klāstu arī bērniem un jauniešiem, LNSO ir nepieciešams iegūt padziļinātas atsauksmes arī no pašas jauniešu, bērnu un ģimeņu auditorijas. Šī pētījuma realizēšanā tiek piesaistīti "Kultūras socioloģijas un menedžmenta" 2.kursa studenti, kuriem šāda sadarbība ar nacionālas nozīmes organizāciju sniedz padziļinātu ieskatu pētniecībā dodot iespēju praktiski apgūt nepieciešamās prasmes, kā arī aktīvi iesaistīties kultūras pētniecības nozarē.