ZIŅAS

Latvijas Kultūras akadēmijas studenti tiekas ar mārketinga profesionāli un piedalās radošā darbnīcā laikmetīgās dejas popularizēšanai

11.04.2025

Latvijas Kultūras akadēmijas (LKA) bakalaura studiju apakšprogrammas “Kultūras socioloģija un menedžments” 2. kursa studentiem kursa “Digitālais mārketings” ietvaros bija iespēja gūt ieskatu mūsdienīga zīmola komunikācijā un piedalīties radošu kampaņu izstrādē. Ar studentiem tikās kādreizējā kosmētikas zīmola “Madara Cosmetics” zīmolvedības un mārketinga speciāliste Ināra Zēmane, un norisinājās radoša darbnīca, kurā sadarbībā ar laikmetīgās dejas festivāla “Laiks dejot” producenti Baibu Ozoliņu tika meklēti jauni veidi, kā piesaistīt jauniešu auditoriju laikmetīgās dejas mākslai.


Tikšanās laikā Ināra Zēmane, ilggadējā “Madara Cosmetics” zīmola un mārketinga speciāliste, iepazīstināja studentus ar to, kā top vērienīgas un estētiski augstvērtīgas kampaņas. Ināra uzsvēra, ka zīmola komunikācijas centrā vienmēr jābūt vērtībām, jēgai un izpratnei par mērķauditoriju, kas tiek panākta, veicot padziļinātu tirgus izpēti, izvēloties atbilstošus formātus un veidojot stāstu ar emocionālu rezonansi. Viņas prezentācija atklāja, kā radošums, mākslas integrācija un digitālās stratēģijas kopā veido konkurētspējīgu zīmolu, kas spēj iedvesmot, pārliecināt un iesaistīt.

Lekcijas otrajā daļā studenti darbojās komandās, izstrādājot idejas laikmetīgās dejas festivāla “Laiks dejot” komunikācijas un mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē. Uzsvars tika likts uz pieredzes radīšanu, emocionālo saikni un jauniešu izglītošanu par laikmetīgās dejas būtību. Studenti radīja koncepcijas, kas ietver sadarbības ar ietekmētājiem, interaktīvu satura veidošanu sociālajos medijos, kā arī pārsteidzošu un simboliski piesātinātu pieredzes mārketingu, ar mērķi paplašināt izpratni par laikmetīgās dejas vērtībām.